Det finns människor som på fullt allvar bejakar och förmedlar denna historieförfalskning och uppmaning till hat mot det Judiska folket

”Alla tror att Hitler bekämpade judar, men vad hände i verkligheten?

Så snart Hitler fått makten utplånade han genast alla patrioterna, (brunskjortorna.) Dessa som varit Honom behjälplig till makten, allt för att förhindra att dessa skulle sätta sig upp emot Hitler och hans judiska vänner om de skulle inse att det ledande skiktet i verkligheten bestod av judar. Efter denna utrotning sattes det in judar på alla ledande platser (precis som Bolsjevikerna gjorde i Ryssland).

Vad de i verkligheten planerade var ett storkrig i Europa som hade till uppgift att ta död på så många vita arier som möjligt. Över 100 miljoner vita fick sätt livet till, och behovet av dessa arbetare har sedan fyllts upp med icke vita i alla länderna.

Båtlast efter båtlast skeppades över från USA och England för att slaktas i de fyra judarnas krig, (Hitler, Stalin, Roosevelt och Churchill.) Ifrån USA skeppades mestadel endast vita män, De svarta fick stanna hemma

Medan de stod på kajen och vänta för att gå ombord på båtarna, kunde de se hur man lastade av deras vita bröder i säck efter säck. Båtarna gick i skyttetrafik emellan USA och Europa, stadigt fullastade med antingen levande Arier på väg till Europas slagfält, eller döda Arier på väg hem.

Uppe på allt detta, har den vite mannen efteråt fått lära sig hur synd det är om den stackars juden som fick sitta i läger. För att därigenom lära dem att inte fästa någon uppmärksamhet på hur detta folk skeppad över miljoner vita Arier till ett slagfält för att där låta dem slakta sig själva under detta folks ledning.”

Jag blir bestört över att människor kan ställa sig bakom både denna historieförfalskning och hatpropaganda och som dessutom menar att de som är hatiska är de som bejakar det Judiska folket. Men det är inte att hata att peka på vad Bibeln säger

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Det finns människor som på fullt allvar bejakar och förmedlar denna historieförfalskning och uppmaning till hat mot det Judiska folket

  1. Vad vi här ser är ett angrepp från satan för att omintetgöra Guds plan med det Judiska folket och Israels nation.

    Det ingår i ett led att göra det legalt för antikrist att efter han lurat en hel värld och gått i förbund med Israel, så ska försöka utrota dem. Då är det bra att bygga upp en världsvid hatkampanj mot det Judiska folket.

    Precis som skedde inför andra världskriget för att det skulle legalisera att Hitler mördade 6 milj Judar för att ”lösa Judefrågan”

    Här sker så en fullständig historieförfalskning att det var Judarna som var de stora mördarna och mördade 100 milj arier. Ett helt inte bara orealistiskt utan sjukt och falskt påstående med ett enda syfte att skapa hat mot det Judiska folket.

    Har mött försvar för Sion vises protokoll. Men angående Sion vises protokoll räcker det för mig att det är ett bevisat fullständigt falskt dokument som enbart hade till syfte att skapa hat mot det Judiska folket och som Hitler utnyttjade.

    Ett hat som även de som bejakar falsariet med historieförfalskning nu också bidrar med och lögnaktiga påståenden om det Judiska folket som en del frimodigt utan skamkänsla i kroppen nu ställer Dig bakom.

    Detta är bara början för att försöka omintetgöra Guds plan med det Judiska folket och Israel och att legalisera att antikrist ska försöka slutföra vad Hitler inte lyckades med: att utrota det Judiska folket.

    Det kommer inte heller att lyckas denna gång:

    Gilla

  2. Det Judiska folkets frälsning: Det kommer en dag, när Det Judiska folket, som idag är obotfärdigt och förstockat, ska vända om och söka sin Kung Jesus, ”telningen av Esias rot”, som de förkastat och fortsätter att förkasta ( Jes. 11: 10 ). Hos. 3: 4 – 5 beskriver det så här:

    ”Ty under lång tid skall Israels barn bli utan kung och furste, utan offer och stoder…Sedan skall Israels barn vända om och söka Herren, sin Gud, och David, sin kung. Med fruktan skall de söka Herren och hans godhet i kommande dagar.”

    DÅ FULLBORDAS! Obadja 1: 17: ”Men på Sions berg skall finnas en räddad skara, och den skall vara helig, och Jakobs hus skall åter råda över sina besittningar.” Märk att de som är räddade skal ”vara heliga”, alltså handlar det om att Jesus kommit tillbaka och att de nu har kommit in i Abrahams tro, med tillräknad rättfärdighet från Gud för Kristi skull.

    Detta är något som alltså ligger framför oss, men det är då viktigt för oss som troende att inse detta, så att vi när det så sker, kan finnas där på ett rätt sätt inför detta skeende när vi väl är framme där.

    DÅ FULLBORDAS! Sak. 10: 6: ”Jag skall ge styrka åt Juda hus och Josefs hus skall jag frälsa. Jag skall föra dem tillbaka, ty jag skall förbarma mig över dem, och de skall vara som om jag aldrig hade förkastat dem. Ty jag är Herren, deras Gud, jag skall bönhöra dem.”

    DÅ FULLBORDAS! kopplingen mellan det ”nya förbundet”, när det Judiska folket kommer till tro på Jesus och är framme vid den slutliga, eviga ingången till det land, som var sammanknippat med förbundet med Abraham och hans ättlingar av ”Abrahams tro” och att de ”blir rena” och blir födda på nytt av Guds Ande enligt Hes. 36: 24 – 28, något som INTE handlar om de hednakristna/församlingen, UTAN OM DET JUDISKA FOLKET OCH ISRAELS NATION. SOM ETT HELT FOLK OCH EN HEL NATION!

    ”Ty jag skall hämta er från folken och samla er från alla länder och föra er till ert land. Jag skall stänka rent vatten på er, så att ni blir rena. Jag skall rena er från all er orenhet och från alla era avgudar. Jag skall ge er ett nytt hjärta och låta en ny ande komma in i er. Jag skall ta bort stenhjärtat ur er kropp och ge er ett hjärta av kött.

    Jag skall låta min Ande komma in i er och göra så att ni vandrar efter mina stadgar och håller mina lagar och följer dem. Så skall ni få bo i det land som jag gav åt era fäder, och ni skall vara mitt folk och jag skall vara er Gud.”

    Gilla

  3. Det slutliga eviga återupprättandet av det Judiska folkets stat – Israel

    Att Israel och det Judiska folket skulle ha blivit lovade från Gud en egen speciell stat, genom ett förbund med deras stamfader Abraham finner vi återgivet i 1 Mos. 17: 1 – 8:

    ”När Abram var nittionio år uppenbarade sig Herren för honom och sade: ‘Jag är Gud den Allsmäktige. Vandra inför mig och var fullkomlig. Jag skall sluta förbund mellan mig och dig, och jag skall föröka dig mycket.’…Se, detta är mitt förbund med dig: Du skall bli fader till många folk…

    …Och jag skall upprätta mitt förbund mellan mig och dig och dina efterkommande från släkte till släkte, ett evigt förbund. Jag skall vara din Gud och dina efterkommandes Gud. Det land där du bor som främling, hela Kanaans land, skall jag ge dig och dina efterkommande till egendom för evigt. Och jag skall vara deras Gud.”

    Paulus ord i Rom. 11: 25 – 26 ”Bröder jag vill att ni ska känna till denna hemlighet, för att ni inte ska ha för höga tankar om er själva: förhärdelse har drabbat en del av Israel , och så ska det förbli till dess att hedningarna i fullt antal har kommit in.

    Och det är så hela Israel ska bli frälst, som det står skrivet: Från Sion ska Frälsaren komma och ta bort ogudaktighet från Jakob . Och detta är mitt förbund med dem, när jag tar bort deras synder.”

    Löftet till Abraham, var inte bara en skugga, som skulle passera, som enbart skulle gälla för en begränsad tid. Förbundet med Abraham om det utlovade landet, gällde för evig tid! Begrunda Luk. 1: 68 – 77:

    ”Hans far Sakarias blev uppfylld av den helige Ande och profeterade och sade: ‘Välsignad är Herren, Israels Gud, som har besökt och återlöst sitt folk! Han har rest för oss frälsningens horn i sin tjänare Davids hus, så som han för länge sedan lovat genom sina heliga profeters mun:

    Alla troende, var nu här med och bejaka, vad vi har framför oss enligt Luk. Kap.1 med ett halleluja: ”Välsignad är Herren, Israels Gud, som har besökt och återlöst sitt folk! Han har rest för oss frälsningens horn i sin tjänare Davids hus, så som han för länge sedan lovat genom sina heliga profeters mun”… och ”Du ska ge hans folk kunskap om frälsningen, med förlåtelse för deras synder.”

    Hes. 20: 40 – 42: ”Och jag skall upprätta mitt förbund mellan mig och dig och dina efterkommande från släkte till släkte, ett evigt förbund. Jag skall vara din Gud och dina efterkommandes Gud. Det land där du bor som främling, hela Kanaans land, skall jag ge dig och dina efterkommande till egendom för evigt. Och jag skall vara deras Gud.”…

    …”Ty på mitt heliga berg, på Israels höga berg, säger Herren, Herren , där skall hela Israels hus tjäna mig…Som en ljuvlig doft skall jag ta emot er, när jag för er ut från folken och samlar er från de länder där ni har varit kringspridda. Jag skall bevisa mig helig bland er inför hednafolkens ögon. Ni skall inse att jag är Herren, när jag låter er komma in i Israels land, det land som jag med upplyft hand lovade att ge åt era fäder”

    ”Jag skall plantera dem i deras eget land. De skall inte mer ryckas upp ur det land som jag har givit dem, säger Herren, din Gud…Kom för alltid ihåg hans förbund…det förbund han slöt med Abraham och hans ed till Isak. Han fastställde det för Jakob som en stadga, för Israel som ett evigt förbund. Han sade: Åt dig vill jag ge Kanaans land, det skall bli er arvslott.”

    Så snälla alla gå inte emot Guds Ord kring det Judiska folkets kallelse och uppgift. Då ställer ni er på tvären mot Guds Ord. Det mår man aldrig bra av i slutändan!

    Har det Judiska folket och Israels nation en speciell kallelse och uppgift

    Gilla

  4. Pingback: Fick mig tillsänd något som skulle vara en uppenbarelse som jag läst igenom och kommenterat | HaFos funderingar

  5. Pingback: Judarna utvalt av Gud för en speciell kallelse och uppgift | HaFos funderingar

Lämna en kommentar